A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з розподілу природного газу, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 19.01.2024 09:04
Кількість переглядів: 11

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області, вул. Шухевича, 83, Зимна Вода, Львівська область, 81110, Україна; 42760578; Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) : Закупівля послуги з розподілу природного газу 65210000-8 Розподіл газу за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Закупівля послуги з розподілу природного газу для: Ліцей №1 Зимноводівської сільської ради, Ліцей №2 Зимноводівської сільської ради, Лапаївський ліцей ім. Героя України Георгія Кірпи, Скнилівська гімназія ім.Праведного Андрея Шептицького, Заклад дошкільної освіти «Казковий світ», Заклад дошкільної освіти «Дитячий всесвіт»

Вид закупівлі та ідентифікатор плану: закупівля без використання електронної системи, за підпунктом 5 пункту 13 (закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178), ідентифікатор UA-2024-01-18-007059-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом отриманої / наданої послуги з розподілу природного газу  (річного та місячного) за календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до «Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Відділу освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради» (затвердженої протоколом ТК №55 від 06.10.2020р) розробленої на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 18.01.2020р.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився на підставі ціни (тарифу) на послугу з розподілу природного газу. Ціни (тарифи) отримані згідно з інформацією, оприлюдненою на офіційному сайті оператора системи розподілу (далі — ОСР) та регулятора (Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП, Регулятор).

Розмір бюджетного призначення: 341968,09 грн,  розмір бюджетного призначення, визначений відповідно бюджету на 2024р. Відділу освіту, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради, затвердженого рішенням сесії Зимноводівської сільської ради «Про сільський бюджет» №1970 від 12.12.2023р по коду КЕКВ  2274 — Оплата природного газу (розподіл природного газу).

Нормативно-правове регулювання. Господарську діяльність на ринку природного газу, пов’язану з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, оператор газорозподільної системи провадить за ліцензією, яку НКРЕКП видає у встановленому законодавством порядку.: ч. 1 cт. 5 Закону № 1682.Діяльність з розподілу природного газу належить до сфери діяльності суб’єктів природних монополій. Реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики та мають чинну ліцензію на розподіл природного газу на відповідних територіях оприлюднено на  сайті НКРЕКП. Тарифи на послуги з розподілу природного газу у розрізі операторів газорозподільної системи установлює НКРЕКП. Чинні наразі тарифи, які НКРЕКП затвердила своїми постановами, діють із 01.02.2021.

Технічної можливості отримати послуги з розподілу природного газу від інших постачальників немає. Наявність умов для неконкурентної закупівлі підтверджено на підставі:Закону № 329;Закону № 1682;Зведеного переліку суб’єктів природних монополій; Реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики; Ліцензійного реєстру НКРЕКП., та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.

Загальні положення.

Послуги з розподілу природного газу надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП.

Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності на ринку природного газу  (постанова 16.02.2017  № 201 із змінами) місце провадження господарської діяльності - територія адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, село тощо), де знаходиться газорозподільна система ліцензіата, до якої підключено не менше 50000 точок приєднання суб'єктів ринку природного газу, щодо якої НКРЕКП прийнято рішення про надання права ліцензіату в її межах здійснювати господарську діяльність з розподілу природного газу.

Враховуючи вищезазначене, на кожній окремій території діє лише один розподільник, з яким споживачі (у тому числі бюджетні установи та організації) можуть укласти договір на розподіл природного газу за регульованим тарифом.

Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:

Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 15 листопада 2023року.

Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:

1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;

2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, повязаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.

Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:

1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;

2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.

Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.

З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.

Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

 

Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2024року.

Враховуючи те, що виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання Товариство з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» (Львівська філія), що визначено відповідним документом, а саме: визначеним  Національною Комісією, що здійснює державне регулювання  у сферах енергетики та комунальних послуг -  ЗВЕДЕНИМ ПЕРЕЛІКОМ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ  (додається), в якому ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ»  зазначена в переліку  під №1 за видом господарської діяльності, що провадиться суб’єктом господарюваннярозподіл природного газу на території Львівської області, в зв’язку з чим  застосовується вищевказане виключення.

При цьому своєчасного забезпечення якісної підготовки закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану існує  потреба у здійсненні Закупівлі.

Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.

З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.

За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.

Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».

Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):

1.            Реєстр суб’єктів природних монополій, які проводять господарську діяльність у сфері енергетики станом на 31.12.2023р.

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання — протягом 2024року.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг розподіленого природного газу. За одиницю виміру послуги  приймається м.куб.

Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі. ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості розподілу природного газу, які характеризують рівень надійності (безперервності) постачання, комерційної якості надання послуг з розподілу природного та його якості.

До якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема, належать:

  • надійність (безперервність) постачання;
  • параметри якості природного газу, що розподіляється оператором системи розподілу;
  • показники комерційної якості послуг оператора системи розподілу.

 

        Місце надання послуг: Місце надання послуг: Ліцей №1 Зимноводівської сільської ради, адреса- 81110, Львівська обл., Львівський р-н, с.Зимна Вода, вул.Мазепи,2; Ліцей №2 Зимноводівської сільської ради, адреса: 81110, Львівська обл., Львівський р-н, с.Зимна Вода, вул.І.Сірка,75; Лапаївський ліцей ім.Героя України Георгія Кірпи, адреса: 81113, Львівська обл., Львівський р-н, с.Лапаївка, вул.Геофізиків,23а; Скнилівська гімназія ім.Праведного Андрея Шептицького, адреса: 81114, Львівська обл., Львівський р-н, с.Скнилів, вул. Шевченка,38; Заклад дошкільної освіти «Казковий світ» (81110, Львівська обл., Львівський р-н с.Зимна Вода, вул.Крип’якевича,15); Заклад дошкільної освіти «Дитячий всесвіт» (81110, Львівська обл., Львівський р-н с.Зимна Вода, вул. Сагайдачного,2

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень